
Bencsik Zsombor
Audio Designer
Zsombor az Unreal Engine hangzás iránt elkötelezett rajongója, aki szenvedéllyel foglalkozik a magas színvonalú hangdizájnnal és technikai megvalósítással, miközben fejlett rendszereket kutat, amelyek az interaktivitást és az immerziót keltik életre. Dolgozott a Zero Caliber című VR lövöldözős játékon, ahol az immerszió és az ütőerő fokozására összpontosított egyedi VR-audiomegoldások segítségével. Közreműködött több room-scale VR arcade játék fejlesztésében is, amelyek mind sajátos kihívásokat jelentettek. Részt vett a Gambit VR történetalapú lövöldözős játékon, amelyben a narráció, a zene és a karakterek kaptak kiemelt szerepet. Jelenleg egy be nem jelentett, nagyszabású VR projekten dolgozik, ahol a VR-hangzást és az Unreal natív audio engine-jét feszegeti a végsőkig.
TBA
1 A Game Dev Day 2025 előadásai