A Game Dev Day 2025 előadói
Idén 3 teremben, összesen 17 előadással és panelbeszélgetéssel várunk titeket.
A teljes felhozatalt és menetrendet az esemény dátuma előtti héten véglegesítjük. Addig is egy kis ízelítőt találtok ezen az oldalon.
A profilképekre kattintva olvashattok egy rövid bemutatkozót az előadóinktól!
Részletes program HAMAROSAN!
Adam Barnes
Narrative & Game Designer

Adam Barnes
Narrative & Game DesignerAdam több mint 15 éve dolgozik az iparágban, számos különböző szerepkörben, a videojáték-újságírástól kezdve egészen a marketingig és a közösségmenedzsmentig. Jelenleg játékmenet- és narratív tervezőként segít életre kelteni a világokat, a játékrendszereket történettel, háttérvilággal és narratívával ötvözve a Kite Games Sudden Strike 5 című játékában.
Bánóczki Ádám
Senior Programmer

Bánóczki Ádám
Senior ProgrammerÁdám 7,5 éve dolgozik a játékiparban, jelenleg a Climax Studios-nál tölt be sub-lead pozíciót, ahol egy kisebb csapatot vezet. Feladatai közé tartozik a gameplay- és tool-programozás, a kód- és világoptimalizálás, a csapatok közti mediáció, valamint a folyamatok tervezése. A Climax Studios előtt a Primal Game Studio-nál dolgozott, többek között a Mandragora fejlesztésén is.
Bencsik Zsombor
Audio Designer

Bencsik Zsombor
Audio DesignerZsombor az Unreal Engine hangzás iránt elkötelezett rajongója, aki szenvedéllyel foglalkozik a magas színvonalú hangdizájnnal és technikai megvalósítással, miközben fejlett rendszereket kutat, amelyek az interaktivitást és az immerziót keltik életre. Dolgozott a Zero Caliber című VR lövöldözős játékon, ahol az immerszió és az ütőerő fokozására összpontosított egyedi VR-audiomegoldások segítségével. Közreműködött több room-scale VR arcade játék fejlesztésében is, amelyek mind sajátos kihívásokat jelentettek. Részt vett a Gambit VR történetalapú lövöldözős játékon, amelyben a narráció, a zene és a karakterek kaptak kiemelt szerepet. Jelenleg egy be nem jelentett, nagyszabású VR projekten dolgozik, ahol a VR-hangzást és az Unreal natív audio engine-jét feszegeti a végsőkig.
Fehér Viktória
Content Designer

Fehér Viktória
Content DesignerViktória pályafutását meghatározza a történetmesélés iránti szenvedély. Tanulmányait követően számos izgalmas projekten dolgozott mint Narrative- és Game Designer. Majd az elmúlt két és fél évben karrierjét a ZeniMax Online Studios Hungary tagjaként folytatta, ahol Content Designerként az Elder Scrolls Online évről évre érkező kiegészítőiben több küldetés kidolgozásáért volt már felelős.
Fülöp Ádám
Game Developer

Fülöp Ádám
Game DeveloperÁdám a Sims 4 Multiplayer Mod fejlesztője és indie játékfejlesztő, korábban a Gameloftnál fejlesztett nemzetközi projekteken, valamint a Vivaland életszimulátor játékon dolgozott alapítóként. Jelenleg saját indie játékain dolgozik, különös hangsúlyt fektetve a hatékonyságra és gyors fejlesztési folyamatokra, hogy minél színvonalasabb játékok születhessenek kisebb csapatokkal és költségkerettel is.
Gárdos János
Concept Artist

Gárdos János
Concept ArtistJános 2007-ben végzett a MOME tervezőgrafika szakán. Konceptesként 2009 körül a Digital Reality-nél kezdte pályafutását, majd a Pocket Scientists mobiljáték-fejlesztő stúdióhoz csatlakozott. 2018 óta a Pixoloidnál dolgozik konceptesként.
Haáb Róbert
Unreal Technical Artist

Haáb Róbert
Unreal Technical ArtistRóbert hobbiként kezdte a játékfejlesztést, főleg modokhoz készített textúrákat, majd 2019-ben egy projekt kapcsán találkozott az Unreal Engine-nel. Hamarosan kiderült számára, hogy a technical art áll hozzá legközelebb, így erre fókuszálva tanulta tovább a szakmát. Mára a fő fókusza a shaderek és VFX lett, de több területen is szerzett tapasztalatokat, mint freelancer. Részt vett az Oblivion Remastered fejlesztésében, ahol UI animációkat, shadereket készített és optimalizált a Virtuos Games égisze alatt és jelenleg is ott dolgozik.
Kovács Dominik
Software Developer

Kovács Dominik
Software DeveloperDominik játékosból modderré, majd reverse engineer-ré, végül hivatásos játékfejlesztővé vált.Harmincéves hardcore PC gamer, aki 30 év folyamatos játék után a mai napig is sok időt tölt kompetitív játékokkal és egyedi, kisebb indie címekkel.Játékmotor-fejlesztőként pályafutása során dolgozott japán verekedős játékok PC-portjain, például a Guilty Gear Xrd Rev 2-n, fejlesztett multiplayer-implementációt, optimalizált játékmotorokat, legutóbb pedig a Cyberpunk 2077 Nintendo Switch 2 portján dolgozott.A játékfejlesztés minden területe érdekli, mind a technikai megvalósítás, mind a játékdizájn, így szabadidejében is hobbiprojekteken dolgozik a játékfejlesztés különböző aspektusaiban.
Meszlényi Péter
Concept Artist, Illustrator

Meszlényi Péter
Concept Artist, IllustratorPéter (a játékfejlesztés keresztségében "Hero"), kb. 23 éve dolgozik videójátékokon concept artist-ként, művészeti vezetőként és egyéb szerepekben. Megfordult többek között a Clevers Gamesnél, a Digital Realitynél, a Storm Regionnál, a Neocore-nál. Nagyobb munkái közé tartozik a 7th Ages, a King Arthur 2, vagy az Incredible adventures of Van Helsing széria. Jelenleg a Fabular - Once upon space time című játékon ügyködik a Spiritus Games zászlaja alatt, mint világépítő, concept artist, illusztrátor, művészeti vezető.
Prokisch Dániel
Event Organizer; Game Designer

Prokisch Dániel
Event Organizer; Game DesignerDani képzőművészként végzett Dublinban, és már hetedik éve dolgozik game- és level designer-ként, jelenleg a QuestLab csapatát erősítve. Többek között dolgozott mobil-, PC- és VR-játékokon, különböző játékmotorokban, és eddig több mint harminc game jamben vett részt. A Havi Egy Játék közösségnek a kezdetektől tagja; 2020 óta szervezője is, közösségükben havi rendszerességgel szerveznek game jam-találkozókat és interjúkat indie fejlesztőkkel.
Mateusz Szymoński
Technical Artist

Mateusz Szymoński
Technical ArtistMatheusz szoftvermérnök, alkotó és sokoldalú játékfejlesztő, széleskörű szakértelemmel. Jelenleg a CD PROJEKT RED-nél dolgozik technical artistként a The Witcher 4-en, valamint a Sticky Piston Studios társalapítója. Szenvedélyesen foglalkozik a játékfejlesztéssel, különösen a grafikai megjelenítés, az eszközfejlesztés és az alacsony szintű játékmotor-architektúra területén. Több mint 20 game jam és hackathon veteránja (és a számláló még mindig pörög). https://mattszymonski.com/ https://github.com/MattSzymonski
Nagy Patrik
Game Developer

Nagy Patrik
Game DeveloperPatrik a Backrooms Media és az SCP: Outbreak fejlesztője. Dolgozott már publisherrel, vezetett már kisebb csapatot és kiemelt figyelmet fordít a steam page és annak marketingére, biztosítva a legnagyobb elérést a játékokra. Egyetemista szoftverfejlesztőként indította pályafutását, majd fokozatosan egyre nagyobb projekteken át váltott hobbi játékfejlesztésből full time indie devre.
Nicolás Tornatti Ceballos
Game Designer

Nicolás Tornatti Ceballos
Game DesignerNico game designer, aki több éves tapasztalatot szerzett mind in-house, mind outsource projektekben. Pályafutása során kisebb és közepes csapatokban, valamint változatos stílusú projektekben dolgozott, így a game design számos különböző ágát kipróbálhatta az évek során.Mindig keresi az új módokat, hogy megőrizze kíváncsiságát és kreativitását – legyen szó munkáról vagy személyes projektekről. Amikor épp nem játékokon dolgozik, rendszerint a macskáival szunyókál, szitanyomással kísérletezik, vagy zenél.
Várady Zsolt
Blogger, Game Developer

Várady Zsolt
Blogger, Game DeveloperZsolt 2017-ben indította a hungame.blog-ot, amit azóta is hobbiból készít. Az oldalon a magyar játékfejlesztéshez kapcsolódó játékadatlapokat, interjúkat és podcastokat gyűjt. Emellett tíz éve játékfejlesztőként tevékenykedik, jelenleg a TWG csapatának tagjaként, a Retrospace című immersive simen dolgozik.